Regulamin

Zakupów można dokonać dopiero po zalogowaniu się
Regulamin sklepu internetowego Allepaznokcie:

  1. Przesyłki wysyłamy zarówno po wpłacie na konto jak i za pobraniem;

  2. Korzystamy z usług firmy kurierskiej  DPD

    1. Wysyłka Kurierska za pobraniem 23,00 pln POCZTA POLSKA 22,00 pln

    2. Wysyłka Kurierska po wpłacie na konto 17,00 pln POCZTA POLSKA 16 pln

  3. KUPUJĄC KILKA ARTYKUŁÓW za wysyłkę płacisz tylko RAZ!

  4. Decydując się na zakup kilku towarów dokonaj jednej wpłaty za całe zamówienie wraz z wybraną formą wysyłki;

  5. W przypadku zakupu kilku przedmoitów o różnych kosztach wysyłki, do ceny łącznej wszystkich przedmiotów należy doliczyć jednorazowo wyższy z podanych kosztów wysyłki;

  6. Koszt wysyłki podany w sklepie jest zgodny z regulaminem sklepu i zawiera wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu z siedziby Sprzedającego do miejsca wskazanego przez Kupującego; zawarte jest w nim w szczególności opłata pocztowa powiększona o podatek VAT oraz zaokrąglenie wyrażone w kwocie stałej dla każdej wysokości kwoty kosztu wysyłki.

  7. Przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na  potwierdzenie jej dokonania;

  8. Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty;

  9. Wysyłki dokonujemy codziennie, od poniedziałku do piątku;

  10. W przypadku produktów  wyposażenia salonów kosmetycznych (fotele kosmetyczne , stoliki , krzesła , kombajny , wapozony , mikrodermabrazje , peeling , galwan itp.) czas realizacji ustalany jest telefonicznie z klientem . Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy . Po dokonaniu zakupu zawsze prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia szczegółów zamówienia i transportu . Ze względu na wagę i gabaryty sprzętu kosmetycznego koszty wysyłki dla w/w sprzętu naliczane są oddzielnie ( zawsze ustalamy indywidualny koszt dostawy ) w oparciu o cennik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Siódemka lub DPD.

  11. Jesteśmy legalnie dzialajacą firmą - wystawiamy faktury VAT;

  12. Zawsze po dokonaniu zakupów otrzymasz na swój e-mail informację dotyczącą zapłaty ( nr.zamówienia , kwotę do zapłaty , numer konta bankowego , zestawienie kupionych produktów , czas realizacji )

  13. Promocja obejmuje jedynie transakcje płatne z góry po wpłacie na konto;

  14. Gdy wartość towaru w transakcji przekroczy 300,00 zł, Kupujący pokrywa jedynie należność za towar;

    koszt wysyłki wynosi 0 zł;(nie dotyczy produktów : perfum i wód toaletowych )

  15. Darmowa wysyłka możliwa jest jedynie na adresy w Polsce;

  16. W przypadku transakcji obejmujących towary zarówno objęte jak i nieobjęte promocją,

    promocja nie ma zastosowania - obowiązuje standardowy koszt wysyłki wynikający z treści aukcji.

Odbiór osobisty:

      Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym złożeniu zamówienia i dokonaniu wpłaty na konto lub płatność przy odbiorze towaru 

      Zakupiony towar odebrać można od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00 a w sobotę 9:00-14:00  w POZNANIU przy ul.Wierzbięcice 31a  

      Dojazd możliwy jest liniami komunikacji miejskiej.
 

Oferta hurtowa:

Osoba odpowiedzialana za przesyłki i zamówienia hurtowe
dostępna jest pod numerem telefonu :

690-363-525

Reklamacje i zwroty:

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu  prosimy wysłać  towar na nasz adres  korespondencyjny:

POZNAŃ ALLEPAZNOKCIE  
UL. WIERZBIĘCICE 31 A

POZNAŃ 61-559

 

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru.

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres korespondencyjny:

POZNAŃ ALLEPAZNOKCIE  
UL. WIERZBIĘCICE 31 A  

POZNAŃ 61-559

 

REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE:

Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej/paragonie.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

 

 

 

 

 

  

Gości na stronie: 117, zalogowanych: 0 | Sklep odwiedziło 33446923 osób

Wszelkie prawa zastrzeżone
Wdrożenie sklepu: Serwis w serwerowni: v11.pl
stat4u