Regulamin

Zakupów można dokonać dopiero po zalogowaniu się
Regulamin sklepu internetowego Allepaznokcie:

  1. Przesyłki wysyłamy zarówno po wpłacie na konto jak i za pobraniem;

  2. Korzystamy z usług firmy kurierskiej  DPD

    1. Wysyłka Kurierska za pobraniem 19,00 pln ( do 30kg )

    2. Wysyłka Kurierska po wpłacie na konto 15,00 pln ( do 30kg )

  3. KUPUJĄC KILKA ARTYKUŁÓW za wysyłkę płacisz tylko RAZ!

  4. Decydując się na zakup kilku towarów dokonaj jednej wpłaty za całe zamówienie wraz z wybraną formą wysyłki;

  5. W przypadku zakupu kilku przedmoitów o różnych kosztach wysyłki, do ceny łącznej wszystkich przedmiotów należy doliczyć jednorazowo wyższy z podanych kosztów wysyłki;

  6. Koszt wysyłki podany w sklepie jest zgodny z regulaminem sklepu i zawiera wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu z siedziby Sprzedającego do miejsca wskazanego przez Kupującego; zawarte jest w nim w szczególności opłata pocztowa powiększona o podatek VAT oraz zaokrąglenie wyrażone w kwocie stałej dla każdej wysokości kwoty kosztu wysyłki.

  7. Przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na  potwierdzenie jej dokonania;

  8. Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty;

  9. Wysyłki dokonujemy codziennie, od poniedziałku do piątku;

  10. W przypadku produktów  wyposażenia salonów kosmetycznych (fotele kosmetyczne , stoliki , krzesła , kombajny , wapozony , mikrodermabrazje , peeling , galwan itp.) czas realizacji ustalany jest telefonicznie z klientem . Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy . Po dokonaniu zakupu zawsze prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia szczegółów zamówienia i transportu . Ze względu na wagę i gabaryty sprzętu kosmetycznego koszty wysyłki dla w/w sprzętu naliczane są oddzielnie ( zawsze ustalamy indywidualny koszt dostawy ) w oparciu o cennik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Siódemka lub DPD.

  11. Jesteśmy legalnie dzialajacą firmą - wystawiamy faktury VAT;

  12. Zawsze po dokonaniu zakupów otrzymasz na swój e-mail informację dotyczącą zapłaty ( nr.zamówienia , kwotę do zapłaty , numer konta bankowego , zestawienie kupionych produktów , czas realizacji )

  13. Promocja obejmuje jedynie transakcje płatne z góry po wpłacie na konto;

  14. Gdy wartość towaru w transakcji przekroczy 300,00 zł, Kupujący pokrywa jedynie należność za towar;

    koszt wysyłki wynosi 0 zł;(nie dotyczy produktów : perfum i wód toaletowych )

  15. Darmowa wysyłka możliwa jest jedynie na adresy w Polsce;

  16. W przypadku transakcji obejmujących towary zarówno objęte jak i nieobjęte promocją,

    promocja nie ma zastosowania - obowiązuje standardowy koszt wysyłki wynikający z treści aukcji.

Odbiór osobisty:

      Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym złożeniu zamówienia i dokonaniu wpłaty na konto lub płatność przy odbiorze towaru 

      Zakupiony towar odebrać można od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00 a w sobotę 9:00-14:00  w POZNANIU w siedzibie firmy ul.Wierzbięcice 31a na parterze 

      Dojazd możliwy jest miejskimi liniami KOMUNIKACJI.
      W celu umówienia się na odbiór osobisty prosimy o telefon na nr: 512 145 215

Oferta hurtowa:

Osoba odpowiedzialana za przesyłki i zamówienia hurtowe
dostępna jest pod numerem telefonu :

512 145 215

Reklamacje i zwroty:

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu  prosimy wysłać  towar na nasz adres  korespondencyjny:

POZNAŃ ALLEPAZNOKCIE  
UL. WIERZBIĘCICE 31 A

POZNAŃ 61-559

 

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru.

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres korespondencyjny:

POZNAŃ ALLEPAZNOKCIE  
UL. WIERZBIĘCICE 31 A  

POZNAŃ 61-559

 

REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE:

Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

telefon do serwisu: 512 145 215

 

 

 

 

  

Gości na stronie: 60, zalogowanych: 0 | Sklep odwiedziło 30012632 osób

Wszelkie prawa zastrzeżone
Wdrożenie sklepu: Serwis w serwerowni: v11.pl
stat4u